A0:  سردار نقدی: بسیجیان در مسیر ولایت پای عهد خود مانده‌‌اند/ رابطه با آمریکا بیعت با یزید است
15 حمزه سید الشهداء

 سردار نقدی:

بسیجیان در مسیر ولایت پای عهد خود مانده‌‌اند/ رابطه با آمریکا بیعت با یزید است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان حریم و عرصه ولایت را رها نمی‌کنند،‌گفت: بسیجیان با ایستادگی در مسیر ولایت همچنان پای عهد خود مانده‌اند.

خبرگزاری فارس: بسیجیان در مسیر ولایت پای عهد خود مانده‌‌اند/ رابطه با آمریکا بیعت با یزید است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا نقدی در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در مرقد امام خمینی(ره) برگزار شد سخنان خود را با سلام بر امام حسین(ع) و همه بسیجیان دشت کربلا، تمام کربلایی‌های تاریخ و معمار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کرد و گفت: امام خمینی(ره) با عظمت، عزت و شکوه به ندای هل من ناصر الینصرونی امام حسین پاسخ داد و پرچم «هیهات من الذله » را در اوج جاهلیت مدرن بر فراز عالم به اهتزاز درآورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: وجود نورانی امام خمینی(ره) بیدارگر همه ملت‌ها بود و امروز نیز یک بار دیگر افتخار می‌کنیم که در آستانه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس شجره طیبه بسیج با جمع کثیری از بسیجیان سلحشور به محضر پیر جماران مشرف شدیم تا درس‌هایی که امام راحل به ما آموخته مرور کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) تجدید میثاق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ولایت نخستین درسی بود که امام خمینی(ره) به ما آموخت، عنوان کرد: امام خمینی(ره) به ما آموخت که تا امام حسین(ع) نیامده حضرت مسلم(ع) ولی امر است و نباید بیعت را با نایب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) شکست.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز پیوندمان با امام عصر(عج) و ولایت پابرجاست خاطرنشان کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) آموزش دادند بسیجیان سلحشوری که امام راحل(ره) آنها را سازماندهی کرد و امروز در مسیر ‌آرمان‌های والای، امام،‌شهدا و مقام عظمای ولایت حرکت می‌کنند پای عهد خود مانده و با توجه به اینکه که حقیقت ولایت را درک کردند تا آخرین نفس پای ولایت ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان حریم و عرصه ولایت را رها نمی‌کنند، تصریح کرد: بسیجیان سلحشور ایران اسلامی با ایستادگی در مسیر ولایت همچنان پای عهد خود مانده و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

ادامه دارد...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

با سلام .به وبلاگ 15 حمزه سیدالشهدا خوش آمدید. ما را از نظرات و پیشنهاد های یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 15 hamze و آدرس hamze15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


                    
 
 
cache01last0